handdator

Visa fullständig version : Sommarträff?



MaryJay
2011-07-19, 07:43
Är det bara jag som har jättesug efter MINI-träff i trakten snart? :D

Kanske för att jag missade förra träffen hos Hagatorpet, men jag skulle kunna tänka mig att arrangera någon typ av träff inom en ganska snar framtid. Är det någon annan som känner sig manad att sätta ihop något med mig?

Jag har lite idéer om konbana och körning på småvägar m.m... Kanske till och med övernattning? :)

Scitz0
2011-07-19, 09:33
Du får komma ner till Skåne på Urban Beach dagarna :)

Hagatorpet
2011-07-19, 09:53
Är det bara jag som har jättesug efter MINI-träff i trakten snart? :D

Kanske för att jag missade förra träffen hos Hagatorpet, men jag skulle kunna tänka mig att arrangera någon typ av träff inom en ganska snar framtid. Är det någon annan som känner sig manad att sätta ihop något med mig?

Jag har lite idéer om konbana och körning på småvägar m.m... Kanske till och med övernattning? :)

Klart att vi skall ha en träff, kan jag hjälpa till med något gör jag gärna det :)

Erik Börnstedt
2011-07-19, 10:02
Vore kul om ni kör något trevligt där nere.
Vore ännu mer kul om jag även kan deltaga, när jag har vägarna förbi Trollhättan.

Passerar ju nästan Marie varannan helg :)

MVH Erik

MaryJay
2011-07-19, 10:33
Jag har en liten idé om att hyra stugor på en camping vid vänern i lidköping (finns till bra pris), vi kör gokart på Lidköpings gokartbana, som är den garanterat roligaste gokartbanan i Norden! Vi kör MINI-kortege genom stan, sedan vidare på MINI-vägar med orientering/tipspromenad, kanske konabana och senare blir det grillning och bad. Vad tror sällskapet om det? Finns intresse?

Haugthon
2011-07-19, 10:39
Marie jag är på! :happy:

Luc!fear
2011-07-20, 12:29
Skulle inte Hobbe förbereda årets sommarträff?

Kongo
2011-07-20, 15:08
Annars har jag hört mycket gott om Visingsö :D

Om du tar bort mycket av körning och ersätter det med öldrickning så blir jag intresserad ;)

Hans-G
2011-07-20, 20:27
Skulle inte Hobbe förbereda årets sommarträff?
Antar att Marie avser att hålla i en sommarträff för Västregionen. Fast gäster från andra håll har det ju blivit på de flesta träffar... ;)

Hobbe verkar ligga synnerligen lågt med riks-sommarträffen, som senast den var på tal mera verkade bli en höstträff med ruskrisk. :(

MrCooper
2011-07-20, 22:32
Är det bara jag som har jättesug efter MINI-träff i trakten snart? :D

Kanske för att jag missade förra träffen hos Hagatorpet, men jag skulle kunna tänka mig att arrangera någon typ av träff inom en ganska snar framtid. Är det någon annan som känner sig manad att sätta ihop något med mig?

Jag har lite idéer om konbana och körning på småvägar m.m... Kanske till och med övernattning? :)

Intresse finns helt klart, men vilket datum pratar vi nu??

MaryJay
2011-07-21, 09:06
Skulle inte Hobbe förbereda årets sommarträff?

Ok, men jag är otålig och sommaren är ju NU :D Om han redan planerat något så är kanske den här träffen i onödan, men enligt mig kan det inte bli för många sommarträffar?!


Annars har jag hört mycket gott om Visingsö :D

Om du tar bort mycket av körning och ersätter det med öldrickning så blir jag intresserad ;)

Visingsö funkar det med, tänker du rent geografiskt när du vill till Visingsö igen eller duger andra platser? :)


Antar att Marie avser att hålla i en sommarträff för Västregionen. Fast gäster från andra håll har det ju blivit på de flesta träffar... ;)

Hobbe verkar ligga synnerligen lågt med riks-sommarträffen, som senast den var på tal mera verkade bli en höstträff med ruskrisk. :(

Snarare sommarträff för alla regioner som vill komma till min region :D
Det är bara kul om det kommer långväga Minister!


Intresse finns helt klart, men vilket datum pratar vi nu??

Datum har jag inte tänkt något specifikt än, har du förslag? :)

Kongo
2011-07-21, 15:14
Visingsö funkar det med, tänker du rent geografiskt när du vill till Visingsö igen eller duger andra platser? :)



Haha nej Visingsö räcker med en gång. Det var ingen önskan att åka dit igen

Men har Hobbe verkligen planerat nått då?

Bang
2011-07-22, 10:39
Låter kanon trevligt!
Det är lite mycket just nu i kalendern men en MINI träff är alltid högprioriterad!

Ace
2011-07-23, 20:28
Ojdå, varit i Danmark en vecka utan dator. Här händer det grejer. Stugor i Lidköping med grill och go-cart låter väl hur trevligt som helst.
Bestäm ett datum bara.

Modj
2011-07-24, 11:25
Konbana skulle vara kul att testa om diesel orkar med sånt. :D
Men det beror mycket på när isf....

Modj
2011-07-24, 11:31
Konbana skulle vara kul att testa om diesel orkar med. :D
Men det beror mycket på när isf....

MaryJay
2011-07-24, 20:03
Ace - Angående datum, 6/8 eller 13/8 funkar för mig. Alternativt 27/8. Vad säger ni? Hur många blir vi i så fall?

Modj - Konbana med en Cooper D är hur skoj som helst! Om vi nu hittar plats för detta... Annars kanske vi får nöja oss med gokart :)

Modj
2011-07-24, 20:06
När är det tänkt isf? Misstänker att jag snart börjar jobba tokmycket igen och då hinner jag tyvärr inte :/
Men det skulle vara kul att testa lite konabana, får hoppas på fler tillfällen annars :)

MaryJay
2011-07-24, 20:12
När är det tänkt isf? Misstänker att jag snart börjar jobba tokmycket igen och då hinner jag tyvärr inte :/
Men det skulle vara kul att testa lite konabana, får hoppas på fler tillfällen annars :)

Läs mitt senaste inlägg om datum :)

Modj
2011-07-24, 20:21
haha! hmmm kommer inte på något bra att skylla på förutom att jag läste lite väl snabbt.....

6/8 är mest troligt att jag hinner isf. Efter det är det nog helkört om det inte regnar... :D

JWO
2011-07-24, 20:23
en träff vore kul, jag är på nästan vilket datum som helst faktiskt!

Hur många blir vi??

Haugthon
2011-07-24, 23:04
6/8 låter ju som ett fint datum, kan säkert de andra också. Gäller ju att prioritera. :)

MaryJay
2011-07-27, 07:54
6/8 låter ju som ett fint datum, kan säkert de andra också. Gäller ju att prioritera. :)

Är det fler som också kan det datumet? Jag behöver börja planera i så fall.. ;)

Ace
2011-07-27, 15:17
6/8 kan väl funka.

Kongo
2011-07-27, 17:58
6/8 kan inte jag men jag är beroende av plats i bil i alla fall och det verkar ju inte vara någon annan här ifrån som är intresserad så skit i vad jag tycker :D

MrCooper
2011-07-28, 20:40
6/8 funkar för mig. Behöver du hjälp så skicka PM.

MaryJay
2011-07-28, 22:22
Låter ju som att det kan bli en träff den 6/8 då? Ska vi lägga upp en omröstning för att se vilka som kommer?

Hjälp är alltid välkommet. Noel, jag PM'ar dig! :)

Hagatorpet
2011-07-28, 22:32
Jag för en förhandling med familjen
skall försöka lösa det