handdator

Visa fullständig version : Vad är problemet?



Nina
2011-06-26, 09:47
Vad är problemet egentligen? Folk som bara *måste* pilla och peta med fingrarna på andras grejer och kan bara inte stanna vid att titta med ögonen, nä man måste givetvis pilla och peta också!

Så otroligt svårt det är för vissa att låta bli att fingra på andras saker när de ska gå förbi en superren, svart pärla utan ett enda dammkorn, till synes är den brukarens och tillika ägarens ljuvliga ögonsten. Man *måste* kladda på den, sätta på sina skitiga fingeravtryck och dessutom – i grillen pillar man dit en servett och trycker in den i hålen.

Var den inte tillräckligt ren…? Fanns det smuts där och hade jag missat det?

:mad:

När jag växte upp var det kutym att absolut inte pilla och peta på andras saker, var det inte mitt så fick jag inte peta. Det var verkligen aja-baja. I dag: oj, vilken snygg bil, så ren den är, inte ett dammkorn ens! Den bara måste jag pilla på!!

Den fick inte stå ifred 5 min ens.

Nina
2011-06-26, 09:49
Finns det nån fjärrstyrd mojäng man kan koppla in på tutan? Tänk att få skrämma skiten ur folk som måste peta på andras grejer utan lov.

Haugthon
2011-06-26, 20:49
Finns det nån fjärrstyrd mojäng man kan koppla in på tutan? Tänk att få skrämma skiten ur folk som måste peta på andras grejer utan lov.

Varför nöja sig med tutan, varför inte göra hela karossen strömförande?

Nina
2011-06-27, 05:10
Varför nöja sig med tutan, varför inte göra hela karossen strömförande?
Ha ha, nja… Man ska ju själv kunna ta i bilen.
Men visst är det förbannat tråkigt att det finns folk som inte kan låta bli att fingra på andras saker? Och varför måste man?
Nu var det inga repor etc (som tur är!!) men bara det där att också pilla in en servett i grillen?? Räckte det inte med att kladda, man måste trycka in en servett också..?

Dragon
2011-06-27, 10:39
Varför nöja sig med tutan, varför inte göra hela karossen strömförande?

Håller fullständigt med dig! Som polaren gjorde när folk höll på att bryta sig in i hans kiosk, 220v i stålgallret och saken löste sig kanon :p

Haugthon
2011-06-28, 05:43
Håller fullständigt med dig! Som polaren gjorde när folk höll på att bryta sig in i hans kiosk, 220v i stålgallret och saken löste sig kanon :p

Klockrent!

När det är konstigt vad folk ska pilla på minisarna, jag har fått mina speglar vikta flera ggn på både Adolf och den Röde.... varför...? :furious:

Dragon
2011-06-28, 10:41
Klockrent!

När det är konstigt vad folk ska pilla på minisarna, jag har fått mina speglar vikta flera ggn på både Adolf och den Röde.... varför...? :furious:

Mmm, jag fick ju ena spegeln avsparkad när jag hade ägt Clabbe i typ 2 veckor...döööö dumma människor säger jag bara :furious:

yonasu
2011-06-28, 13:28
Nu i midsommarhelgen var det en liten 5åring som tvättade min bil med småsten och lera. Såg inte när det hände men massa fina smårepor fick jag på bakskärmen... inte ett ord från nån förälder och inge vittnen så inget å göra...

aja, bara ner å polisha igen då :)

Nina
2011-06-28, 14:48
Fy vad hemskt! Lider med dig, de menade nog inte illa utan berodde nog snarare på oförstånd. Det jag retar mig på är ungdomar/vuxna som gör ungefär samma saker, då borde man begripa bättre tycker jag. Hoppas de går att polera bort!

yonasu
2011-06-28, 20:21
Barn är onda och skall vara långt från civilisationen tills dom lärt sig.. latin iaf.

ja det var inte så farligt, tar bara nån timme eller två hårt gnuggande :cool:

emile
2011-07-26, 03:38
i Sydafrika är det lagligt att montera eldkastare under bilen... kan detta kanske vara något? :D det skulle i alla fall få folk att hålla fingrarna för sej själva... eller bränna av dom fingrarna om inte annat... :D