handdator

Visa fullständig version : Äntligen gjort en grym mod!



dvorak
2011-05-11, 17:22
Äntligen är den på plats!

Klistermärket som jag fick av Ace alltså ;)

Fick tillbaka Minin igår, klonkade som bara attan från framvanen. Åkte till min lokala mek, vi fick riva ner höger fram igen. Det visade sig att muttern som håller dämparen i topplagret hade lossnat. Nu känns bilen fin igen, förutom att staget till krängningshämmaren gick av. Men jag liter nu på att allt är klart till ringen i nästa vecka.

Fredrik
2011-05-11, 18:24
Se nu till att bilen håller, Peter - inga fler rapporter om något som gått sönder nu snälla 8)

Schysst sticker på storbilen btw :D

dvorak
2011-05-11, 18:50
Tyckte att det var den mest passande typ av bil man kan ha ett sådant klistermärke på :D

Klart jag hoppas att allt håller, så jääääääääääääävla sugen på att prova nya chassiet nu :)

Hagatorpet
2011-05-11, 21:59
Nu är det bara att gasa :D

Bang
2011-05-12, 08:18
Snygg mod! ;)

Ace
2011-05-12, 19:21
Nyklippt ser jag! :)
Passaten här hemma fick också klibba-modden i veckan.

dvorak
2011-05-12, 21:45
Uppmärksamt!!! Du är inte dåligt vass du! :D

Gott, sunkbilarna mår bra av klibbor har jag hört :)
BTW, Explorern är startad efter byten av lite generator, pulleys och annat bjäfs i framvagnen. Småkrafs och det enda som egentligen är bytt på 15000 mil. Gött att ha en reservbil med tanke på Minins pålitlighet. :p

dvorak
2011-05-12, 21:53
Och bara för att grina av mig lite extra, med tanke på all tur jag har haft med bilen på sista tiden:

Jag fick punka idag!!! Men Runflats är GRYMT! :D

Hagatorpet
2011-05-13, 20:35
Och bara för att grina av mig lite extra, med tanke på all tur jag har haft med bilen på sista tiden:

Jag fick punka idag!!! Men Runflats är GRYMT! :D

Det kanske inte är bilen det är fel på :)

dvorak
2011-05-13, 21:48
Nej det var det jävla puckot som hade tappat en spånskiva på motorvägen full med spikar i, pekandes uppåt!! GRRRR :D

Hagatorpet
2011-05-13, 21:57
Nej det var det jävla puckot som hade tappat en spånskiva på motorvägen full med spikar i, pekandes uppåt!! GRRRR :D
Peter titta lite extra på nr 2

När jag gjorde lumpen var jag falskärmsjägare
där fick vi lära oss 2 saker :)
1: om man inte vill tvätta händerna efter att man har pinkat, skall man låta bli att pinka på fingrarna
2: om det var något hinder i vägen, är det bästa att gå runt