handdator

Visa fullständig version : Mini Connected, Google send to Car och Google Local Search



stroy
2011-04-08, 13:44
Hej

Kort fråga. Funktionerna som nämns i titeln på tråden har jag inte i min Connected-app. Är det någon annan som har det?

Iphone4
IOS 4.3.1
Connected version 1.4.1

Nina
2011-06-27, 12:11
Oh ingen som svarat dig? Jag tror vi är få som har den här skojiga manicken. Men du, jag tror du får uppgradera din app, min version är 2.0.0 och däri finns de här du spaltat upp i rubriken.

:)

Nina
2011-06-27, 12:13
…fast nu ser jag att de saknar pilar, alltså funktioner som de övriga har. Kanske inte gäller för Sverige (än).

stroy
2011-06-27, 12:27
Hej, tack för ditt svar.
Jag lyckades, efter ett väldigt kalufsruffsande, hitta vad som var problemet. När appen kom så befann jag mig i Thailand och glad som man är för nya prylar så reggade jag appen där. Allt funkade ju i Connected utom just send to car och local search och det var helt enkelt för att jag lyckats regga appen därnere. De länderna är inte inkluderade. Snacka om att det tog tid att lista ut. Men jag avreggade appen och reggade på igen (här hemma) och vips så kom allt upp. Mycket nöjd (inte för att jag sliter ut funktionaliteten, men man vill ju gärna ha det)

/O

Nina
2011-06-27, 12:32
Så bra. Men fungerar dina två Google? I min är det inga pilar åt höger så där har jag inga funktioner.