handdator

Visa fullständig version : Arg, besviken o ledsen!



SannaO
2011-03-12, 17:36
Måste bara få kräka av mig lite!
Idag när jag kom ut till min älskade lilla fina bil så har någon idiot utan hjärna repat hela ena sidan av bilen!!! Långa djupa repor från framlampa till baklykta :mad: :(
Så trött jag blir. Jag menar vad tjänade den personen på att göra så? Kan inte gett någon något!

Dragon
2011-03-12, 18:00
Fyy fan va tråkigt, det e fan skottpengar på sånt folk alltså :mad: lika hjärndött eller t.o.m mer hjärndött än rikspuckot som sparka av min ena backspegel...det e fan tur att man inte ser dom när det händer för då vette fan vad man hade gjort...

Haugthon
2011-03-12, 18:59
Fy fan Sanna vad tråkigt! Jag lider verkligen med dig. Säkerligen en patetisk person (man 15-30) som inte kan se det positiva i livet. Som istället för att ta tag i sig själv och åstadkomma något bra, dedikerar sitt liv åt att vara en total jävla röv 24 7! :mad:

Har du tagit kontakt med polis och försäkringsbolaget än, vad säger de?

MadeleineO
2011-03-12, 20:03
Känner verkligen med dig Sanna. Hur trist som helst!

country
2011-03-12, 20:27
Kanske en liten tröst,
Förenade bil suddar bort sånt klotter och ger dig ett glatt humör igen.
I morgon skall bli bra väder så kanske en skön tur hjälper.
Country

Gustav2000
2011-03-12, 20:44
Hoppas det löser sig. Lider med dig!

Luc!fear
2011-03-13, 06:46
Jag hoppas att jag aldrig får se någon göra detta för då lär jag nog hamna i fängelse...
Lider med dig...

yonasu
2011-03-13, 11:29
Hemskt när det händer, men det verkar vara rätt vanligt att folk ger sig på fina bilar i ren avundsjuka. Lite pinsamt nästan...
Jag fick mitt S bortryckt av nån idiot förra veckan, den jäveln använde sig av en nyckel också så det blev fula djupa repor rakt in i plåten.

Hade en diskussion angående hur man får folk att sluta med sånt, nån skylt man kan sätta upp eller dekal? "HELLS ANGELS" kanske? NRA? Kamerabevakning?

Hagatorpet
2011-03-13, 11:37
Man undrar lite ur dom tänker

LAH
2011-03-13, 20:52
Riktigt jävla tråkigt alltså! Lider med dig. Min bil blev också utsatt för en månad sedan. Fick rejäla nyckelskrap på högerdörren. Fan va förbannad man blir. Jag som har tänkt köra en ditec nu till våren och måste då lacka hela dörren innan jag gör detta, plötsligt blev det dyrt att göra en Ditec!

Hoppas den jäveln åker dit iaf!

Nina
2011-03-14, 04:42
Usch, så grymt ledsen jag blir! Jag hoppas det går att ordna för dig så den blir fin igen.

yonasu
2011-03-14, 07:41
Riktigt jävla tråkigt alltså! Lider med dig. Min bil blev också utsatt för en månad sedan. Fick rejäla nyckelskrap på högerdörren. Fan va förbannad man blir. Jag som har tänkt köra en ditec nu till våren och måste då lacka hela dörren innan jag gör detta, plötsligt blev det dyrt att göra en Ditec!

Hoppas den jäveln åker dit iaf!

Tänk på att du inte kan lackförsegla och polisha en nylackad dörr. Tror jag hade 5 veckor när jag buckla ut och lacka om min bakskärm..
Däremot kanske dom kan skippa dörren bara, vet inte om det blir skillnad i lyster så det syns dock.

Hobbe
2011-03-14, 08:11
Det är säkert en liten skitunge som har gjort detta.
Man 15-30 år vete tusan. Tjejer sysslar med sådant skit också.
En militant ungkommunist med palestinasjal, djurkänslor, och babblandes något om "reclaim", dvs yngling med skev verklighetsbild är min gissning som håller till runt Möllevångstorget under helgerna.

Själv har jag ett basebollträ ståendes för sådana händelser.
Inget fråga först utan full attack är det som gäller.
Det kan vara värt en tid i finkan för att förövaren ska hamna på intensiven i stället för att som vanligt bara få en klapp på axeln av sociala myndigheter.

Sådant här ger mig kräksjukan.

Gustav2000
2011-03-14, 09:05
Det är säkert en liten skitunge som har gjort detta.
Man 15-30 år vete tusan. Tjejer sysslar med sådant skit också.
En militant ungkommunist med palestinasjal, djurkänslor, och babblandes något om "reclaim", dvs yngling med skev verklighetsbild är min gissning som håller till runt Möllevångstorget under helgerna.

Själv har jag ett basebollträ ståendes för sådana händelser.
Inget fråga först utan full attack är det som gäller.
Det kan vara värt en tid i finkan för att förövaren ska hamna på intensiven i stället för att som vanligt bara få en klapp på axeln av sociala myndigheter.

Sådant här ger mig kräksjukan.

Eller så tar vi med ligisterna på en bilträff. Skapa förståelse och öka intresset för bilar.

ipp
2011-03-14, 09:16
...som håller till runt Möllevångstorget under helgerna.
Låter som mig! :|


Till TS:
Lider med dig!

Hobbe
2011-03-14, 10:33
Låter som mig! :|


Det är bara en tidsfråga innan du börjar skrapa bilar.
Akta dig för Möllan :D

JohanN
2011-03-14, 18:39
lider med dig, jag vet hur det känns...nu när aggressionerna är som värst får du gärna vara kreativ och komma på nya sätt att förhindra liknande incidenter...se http://www.miniclub.se/showthread.php?10018-Inbrottsf%F6rs%F6k...

LAH
2011-03-14, 22:40
Tänk på att du inte kan lackförsegla och polisha en nylackad dörr. Tror jag hade 5 veckor när jag buckla ut och lacka om min bakskärm..
Däremot kanske dom kan skippa dörren bara, vet inte om det blir skillnad i lyster så det syns dock.

Å fan, det hade jag faktiskt ingen aning om! Får ta å lösa lackningen ganska snart då så borde jag kunna göra lackförseglingen i maj kanske. Riktigt tråkigt att lägga pengar på att lacka repor som nån jävla idiot har gjort dock! Men ska även höra med Diteccenter vad dom rekommenderar.

yonasu
2011-03-14, 23:07
Å fan, det hade jag faktiskt ingen aning om! Får ta å lösa lackningen ganska snart då så borde jag kunna göra lackförseglingen i maj kanske. Riktigt tråkigt att lägga pengar på att lacka repor som nån jävla idiot har gjort dock! Men ska även höra med Diteccenter vad dom rekommenderar.

Ring och hör med dom, min bil var påbackad och hade buckla + skador på plåten såpass att dom spacklar över och sen lackar ovanpå. Är det bara repa kan det vara skillnad.

SannaO
2011-03-17, 20:13
Har nu hämtat mig lite, kontaktat polis o försäkringsbolag. Imorgon ska jag till förenade bils lackverkstad o låta de ta en titt på det. Tyvärr ryker min budget som skulle gått till att sätta stripes på huven och lite annat roligt. Nu får pengarna gå till självrisk istället :( men men tack o lov så påverkar ju lacken inte körkänslan i denna bil :-) tack för allt stöd här på sidan :-)

Hobbe
2011-03-17, 20:35
Sanna,

Prata med Christina (reservdelar Förenade Bil) om ett klubbpris för inköp och montering av stripes så får du ett bidrag av mig.
Hälsa Christina från hennes gamla kompisar i BMW Club Schweden och BMW Sport Club.
Det finns förhoppningvis även några på NMCS som tycker det är självklart att tjejen ska få sina stripes, och därför kan bidra med en liten slant.
En j-la vandal ska inte få ställa allt på tvären.


MVH,
Måns
BMWCS
BMWSC
NMCS
Vandalhatare
Skåning och Malmöbo
(förnärvarande utflyttad)

Hagatorpet
2011-03-18, 11:14
Det finns förhoppningvis även några på NMCS som tycker det är självklart att tjejen ska få sina stripes, och därför kan bidra med en liten slant.
En j-la vandal ska inte få ställa allt på tvären.

Klart man hjälper till :)

Haugthon
2011-03-18, 15:34
Klart man hjälper till :)

Hear hear!

stroy
2011-03-21, 20:00
För tusan, klart man är med!