handdator

Visa fullständig version : Hans-G ny evenemangsansvarig Öst med Kongo



Fredrik
2011-02-07, 16:11
Styrelsen beslöt efter vårat senaste styrelsemöte att ställa frågan till Hans-G om delat evenemangsansvar för region Öst/Stockholm tillsammans med Kongo som jobbat som detta under något år nu.

Hans-G accepterade glatt detta och drog en anekdot för mig att han varit ansvarig för Roliga timmen i skolan, något som borgar för att vi kan få än mer bredd på aktiviteterna i region Öst/Stockholm :happy:

Kongo har gjort ett bra jobb men delad börda är ju bra då man kan komplettera varandra på ett lysande sätt.
Med dessa båda herrar bakom evenemangssansvaret för hufvudstadsregionen kan StockholmsMINIsterna nog räkna med fler upptåg längre fram :drive: :beerchug: :grupp: :D

Gustav2000
2011-02-07, 16:39
Med tanke på Hans meriter som statligt utsedd ansvarig för roliga timmen, känns han mer än kvalificerad för hans nya ämbete som regional ansvarig för aktiviteter i öst på NMCS. Jag hopas att vi kan ge han det stöd som krävs för att han ska kunna axla detta ansvar för vår fritid. Tack Hans!

Björn P
2011-02-07, 16:45
Härligt Hans-G!

dvorak
2011-02-07, 16:59
Bra val!

Wazp
2011-02-07, 19:23
Mer Hans-G åt folket...

MrCooper
2011-02-07, 19:28
Kan bara instämma med de andra.

powernap
2011-02-07, 19:52
Hans-G accepterade glatt detta och drog en anekdot för mig att han varit ansvarig för Roliga timmen i skolan, något som borgar för att vi kan få än mer bredd på aktiviteterna i region Öst/Stockholm :happy:



Överkvalificerad..... :-)

Speciellt i jämförelse med oss andra stackare!!!


Hans-G - ett tillskott i vilken form som helst!
Välkommen

Ace
2011-02-07, 20:15
Hans-G! Kommentar överflödig. :)

Hans-G
2011-02-07, 20:33
:blush:
Lovar att göra mitt bästa för att stå till er tjänst, kära NMCS-kamrater! :)

Vad Fredrik utelämnade från min kommentar till hans förfrågan om detta hedersuppdrag var att jag, under mellanstadiet ordnade klassfester som hölls hemliga för vår lärarinna. Hon var frikyrklig och accepterade inte att 12-åringarna ägnade sig åt syndig dans, så då fick man fixa lite i smyg... En liten inblick i hur tillvaron kunde se ut i början på 60-talet. :D

Wazp
2011-02-07, 20:41
: Hon var frikyrklig och accepterade inte att 12-åringarna ägnade sig åt syndig dans, så då fick man fixa lite i smyg... En liten inblick i hur tillvaron kunde se ut i början på 60-talet. :D

Är du uppväxt i den där Footloose staden...

Hans-G
2011-02-07, 20:49
Nja, det var nog bara lärarinnan som stod för den lite ålderdomliga inställningen. Måste väl medge att vi inte var särskilt rebelliska av oss när våran hemliga fest ordnades. För att inte riskera föräldrarnas missnöje engagerade vi ett par föräldrar (bl.a. min mamma) för att hålla ett vakande öga på oss. :woot:

Gustav2000
2011-02-07, 21:40
:bowdown:
:blush:
Lovar att göra mitt bästa för att stå till er tjänst, kära NMCS-kamrater! :)

Vad Fredrik utelämnade från min kommentar till hans förfrågan om detta hedersuppdrag var att jag, under mellanstadiet ordnade klassfester som hölls hemliga för vår lärarinna. Hon var frikyrklig och accepterade inte att 12-åringarna ägnade sig åt syndig dans, så då fick man fixa lite i smyg... En liten inblick i hur tillvaron kunde se ut i början på 60-talet. :D

Ännu bättre! Du har alltså lyckats lura överheten för att bedriva roliga timmen.:shock::beerchug::down:beerchug::happy: :drool2: :hehe:

Fredrik
2011-02-08, 18:02
Nu är Hans-G med på listan i stickytråden om regionsansvariga/evenemangsansvariga NMCS:are runt om i vårt avlånga land 8)

Hobbe
2011-02-08, 18:10
Jag väntar med förskräckt förtjusning på Hans-G:s första arrangemang.
Något syndigt och nedcabbat säger oddset :D